Take it easy !

"Vad roligt! Då kan vi vara tillsammans och ha kuk allihopa!"

Nästa gång ska jag se efter vad jag skriver. Ska givetvis stå KUL istället...

Jobbat hela dagen från 07-16. Varit rätt lugn dag på jobbet. Alla var väl trötta sedan spelningen igår vilket var jättetrevligt! Var en hel del folk vilket jag inte trodde då jag trodde att folket skulle strömma in nästa vecka. Men var jättetrevligt och prata med lite folk och sjunga med i typ alla låtar haha.

Tränat styrka med Jenny på Hemse idag. Alltid lika kul o stå där med biffarna omkring sig. Känner sig såååå stark. Eller inte...!!

Dagens bästa : Mooningen för Erika!! Ansiktsutrycket är oslagbart! HAHA
Dagens sämsta : Känner mig helt mör i kroppen

 Turkiet skulle inte vara helt fel att åka till igen!

/Josefin

Kommentarer
Postat av: Linnea R

Hej! Jag undrade varför du inte kom på träningen igår, men sen kom jag på varför, haha! Ha d bra

2008-06-25 @ 22:07:39
URL: http://ronstrom.blogg.se/
Postat av: Marika

jag skrev med david igår oxå.. då skrev jag oxå fel.

2008-06-26 @ 15:52:44
URL: http://marikanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0