Studentmottagning

NU är verkligen allt över som har med student att göra. Erika & jag hade våran studentmottagning igår kväll och riktigt kul var det!! Började klockan 18.00 hemma hos Erika där vi hade satt upp ett party tält. Dukat och fint var det där inne och det fylldes snabbt av alla släktingar. God mat & dricka var det och var inte lugnt en enda sekund där. Fick jättefina presenter (mest pengar vilket är bra och av min familj fick jag ett tandemhopp!) Shit vad kul, har alltid något jag velat att hoppa fallskärm!
Vi spelade fotboll bland annat och gjorde ett quiz vilket var uppskattat. Det var en riktigt höjdarfest verkligen och var väldigt längesedan jag haft så roligt! Ja studenten var ju givetvis roligare men det var inte så svårt att lista ut kanske? ;) Borden ställdes undan framåt kvällen/natten och vi dansade allt man kunde tänka sig. dansade bugg med varenda en tror jag minsann. Körde även den beryktade "Ringen" och den var det fart i ! Alla verkligen dansade loss och har aldrig sett mina släktingar såna som då. Jag gick hem någon gång vid 2 och då var jag inte sist att lämna festen..

Vi lämnade ett partytält till ett annat då det var Moas barnkalas idag. känner sig så mätt efter allt man ätit nu alltså.. hu..

Nu strax är det dags att sticka iväg för möte med fotbollsledarna då Fotbollskolan drar igång i morgon :) Pumpa bollarna och sätta namn på tröjor m.m

   

 Lite bilder från gårdagen.



/Josefin

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag hörde inge röj bort till oss ;)

2008-06-17 @ 13:11:02
URL: http://misslinnea89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0