Sista dagen i skolan.. :) :(

Hade sista riktiga skoldagen i dag. Men det hela började med att vi i klassen samlades ute vid Ryftes kl 8.00 för att klä klart vagnen och nu äntligen är den klar! BF3b. Drog senare till skolan och åt sista lunchen och sen till aulan där hela Steffen 3:or var på plats. Rektor & biträdande rektor pratade lite snabbt och drog sedan av Magnus Ugglas låt "allting som jag vill kan jag göra.. ah ah ahhhha"  haha shit vad jag skrattade! Sen gick alla gemensamt till foajèn där alla Steffen lärarna var uppradade och sjöng klassiska studentsången. Mycket vackert! Sen vidare till terassen på biblioteket där det bjöds på cider (dock alkoholfri) sen vidare till egna klassrummen.
Så mycket tårar jag såg i vårat klassrum har jag nog inte sett på väldigt länge. Undra hur det då kommer se ut i morgon? ;) Vi sa hej då till Ulla med att vi i klassen sjöng hennes favoritlåt Sonja Aldén- För att du finns . Och hon hade gjort ett jättefint bildspel till oss som vi ska få på skiva sen om alla där det var en bild på var och en i årskurs 1 och sen i 3:an. Och så stod det lite om varje person. Hur fint som helst!!

Betyg fick man också såklart och jag kan inte vara annat än nöjd med mina :) Fick till och med stipendium vilket jag blev väldigt paff men givetvis glad över! Gyllenhammars stipendium vilket är en check på 800 kr :)

Nu skall det ätas sen är det dags för träning. Fysprofilen väntas ikväll och kan inte ana hur kroppen kommer må i morgon, men vad gör det?! I morgon är det ju STUDENTEN!!!!!!!!

image106

Hela familjen


/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0