Popcorn & speedway :)

Jobbade till lite över 12 i natt. Jag äskar verkligen mitt jobb!! Är nu inne på mitt fjärde år där men det blir bara roligare! Fick nya snygga tröjor i går att arbeta i (något annat än dom gamla t-shirtarna) och fick reda på att jag fått löneförhöjning dessutom! Med andra ord dagen på jobbet igår var perfekt. Och kassorna gick jättebra att räkna. Saknades dock ett kvitto som man är tvungen att ha, tog fram den gigantiska sopsäcken med dagens kvitto och efter en stund hittade jag det! Trodde det försvunnit, men ick! Puh.
Drog direkt från jobbet hem där pappa var. Hade poppat popcorn och speedway började strax :) fattar inte hur jag kan tycka det är kul, men det är det verkligen! Har följt speedway några år på tv och det är faktiskt. Igår var det rätt dramatiskt då banorna fullkomligt sög för det var så mycket gropar och skit på banan ... Så där satt vi halv 1 på natten och såg speedway och efter det pratade i några timmat så klockan han slå halv 3 då vi insåg att det kanke var dags att gå o lägga sig.. Var i alla fall jätterevligt ! :)

idag är jag ledig hör och häpna! I 2 dagar till o med, så vad ska man hitta på nu när vädret sviker en en aning..? Konstigt nog så vill jag jobba nu. Städa ska jag göra också då vi snart flyttar ut huset för sommaren bara. Han rätt långt ig¨år så är bara lite kvar som tur är.



Det är snack om klassfest snart.. Det gillar jag :)


/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0