Filmväder

Vad ska man göra en dag som denna då det blåser, är kallt ute, är ledig från jobbet och kan därmed inte ligga ute o sola..? Jag ska i alla fall leta reda på en bra film och kura ihop mig med täcket och bara mysa! Var så längesedan jag gjorde det nämligen. Skulle vara ännu mysigare med regn och åska eftersom jag tycker det är jättemysigt med åska. Vi får väl se vad han där uppe är på för humör idag..

STÄDA ska jag också hinna med idag. Mitt rum ligger i farozonen och måste verkligen städas.. jippie.

I morgon är det dags för jobbet igen. Börjar klockan härliga 07.00-16.00. Sen på kvällen är det årets första spelning på jobbet. Robin & Emanuel.



/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0