Dag 2 av 4

Fotbollsskolan är i full gång om dagarna om dagarna och dag 2 är nu avklarad och dom två sista (och roligaste) dagarna är nu kvar. Jag är ledare i den äldsta gruppen, och det är verkligen superhärliga barn men det krävs ett gott tålamod! Det är inte alltid det lättaste att få tyst på dem och speciellt att låta bollarna vara still . . .  Fast det vet man ju själv att man gärna jonglerar eller studsar bollen i marken för det är så kul.. Men det är jättekul och jag trivs jättebra i min grupp. Mest längtar jag tills på torsdag då det är avslutning och med det menas v a t t e n k r i g !  Och massor av andra skojsigheter såsom såpafotboll som är en favorit!

Lite mördbultad är man dock i kroppen då det var Jorma träning igår i Tallunden.. Spelade lite fotboll som uppvärming och sen kom häckarna fram. Inte min favorit kanske men vad gör man..? Sen "började" träningen.. övingar o övningar upp för backen o ner för backen ... kände verkligen mjölksyran i benen men det kändes så bra när det var slut. Åkte till Södervärn och duschade och sedan den långa färden hem mot Burgsvik.

I morgon spelar Sverige igen! Dom ska kunna ta Ryssland annars ser jag det lite som ett fiasko.. Heja heja !

Nu väntas Milen. Jippie!
      Fotbollsskolan förra året.



/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0