Bästa stunderna i mitt liv!!

Då var allt bara slut. Helt slut. Ingen mera skola, inget mera sommarlov och ingen mera BF3b :( Shit man blir verkligen tårögd men jag minns studenten och hela dess kalas med ett enda stort leende för så jävla roligt som jag haft har jag aldrig upplevt! Studentdagen är den bästa dagen i mitt liv helt klart!! ja jädrar vad jag längtar tillbaka!! Känns som jag fortfarande inte riktigt piggnat till efter det men det kan bero på att det var KM igår också som jag kommer till senare..

Studenten orkar jag inte skriva om för då skulle jag kunna skriva en hel dag men tror alla som tagit studenten vet känslan! Vill inte att det ska ta slut!!

Och så mycket jag kommer sakna min klass är helt sjukt mycket!! Så mycket underbara stunder vi haft tillsammans!! Klassåterträff en gång i månaden tycker jag vi kör på hehe ;)

Hansa Hoburgs årliga klubbmästerskap i Innebandy med herrarna & damerna gick av stapeln igår! Trött som en zombie och hade ingen röst over huvud taget, var så hes från studenten vilket jag fortfarande är.. suck.. Men Km går inte att missa. Delades in i 3 lag. Vårat lag hette Nybergs entrepenad IB. Dom andra hette Rullator sökes! och Sudrets City Slickers. Spelade först såklart Innebandymatcher mot varandra sen lite prickskytte och sist straffar. jag vann straffarna av tjejerna hehe:P Sen duschning och sminkning till middagen i Hemsegården som var tacos. gott! Gjorde lekar och drack i stora lass och hade det allmänt trevligt. Körde "jag har aldrig ..." hela gänget också. Tycker inte om den leken längre då jag alltid blir utsatt.. tack för den laget ! Var ju till o med på tipspromenadfrågan.. haha. Trevig kväll som också bjöd på prisutdelning. Var dock rätt sorgligt eftersom det här var  mitt "sista natten med gänget". Hu kommer sakna alla! Men försvinner ju inte helt !



Kommer sakna er!!!


/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0