Balen

image105

Balen 2008.                fler bilder kommer senare på Facebook


Årets studentbal är slut och shit vad roligt det var! Jag vill bara tillbaka. Kommer nog aldrig könna sig så fin och se så många i så fina klänningar och kostymer. Hade en grymt rolig dag från start till slut och kommer minnas denna dag så länge jag lever !
Började hemma i Burgsvik där det fixades mitt hår och smink och sen drog vi in till Visby för det sista fixet och på med klänningen och skorna (skavsår? JA! ) Hämtade upp Jenny och sen till Säves matsal. Var fullt med folk redan d vi skulle samlas kl 14.00. Minglade runt lite och hittade tillslut Jens i vimlet. Hade ju en ny bil nu och den var riktigt snygg! Blev rätt mycket mingel då kotegen avgick jättesent och manhamnade såkalrt i andra och sista gruppen. Varmt som tusan var det men det var rätt skönt.Sen bar det av. den känslan man hade i bilen på väg ner var obeskrivlig. Jag och Jens bara log hela vägen ner :) Avsläppta i Almedalen där man mötte upp alla i familjen & vänner och sen var det fotografering för alla slantar. Hade som ett påklistrat leende hela tiden. men riktigt kul var det och sen slutligen gruppfotografering av alla på balen.

Sen bar det av till Kongresshallen och välkomstdrink. Letade upp bordet man satt vid. Bord 2 blev det. Riktigt trevligt och folk man kände runt omkring gjorde det bättre. In med 3-rätters middag och sen var det dans. Blä för förätten säger jag bara. Lax! usch! Han med några valser och buggar sen blev det lite mera "Hamnplan" muik och det kändes lite konstigt att skaka loss i balklänning och högklackat men det gick. Jag vill verkligen tillbaka men ser istället fram emot STUDENTEN!!!

Klädde vagnen idag -Tjusigt !

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0