26 juni

Jobbat idag har jag gjort. 8-16. Varit rätt lugnt idag med. Är väl "lugnet före stormen" som en kund sa till mig idag. Nästa vecka lär det vara betydligt många flera. Men fick känna färg på det lite idag då det blev lite stressigt, framförallt i maten.
"Lådan" är redan framme på jobbet. Mitt mål denna sommar är att inte hamna där. Vi som jobbar där vet vad jag snackar om. Har redan gjort en sak idag, som skulle kunna nämnas men hoppas ingen minns.. Har en förmåga att göra en del grejer men i år ska jag försöka att inte göra något !'

Sprungit milen idag. efter jobbet. Träningsvärken från igår gjorde allt mycket lättare.. Not. Men träningen känns verkligen kul nu och är inne i en period nu då allt går bra :) Styrkan igår kändes kanon och det var ett tag sen det gjorde.

Har inte så mycket att skriva om längre. Händer inte så mycket just nu. Eller det gör det men det är typ samma saker dag ut och dag in. Mycket jobb & träning blir det, men det är kul det med. Snart drar Fidepuben igång och DET är kul :)

Har sett "midsommar på Gotland" på webben precis som sändes på tv för inte så länge sen. Är ju inspelat från Bottarvegården så typ hela Sudret ar med. Roligt att se folk man känner på tv, är ju inte varje dag direkt.

Nu ska jag strax se fotboll. Semi nr 2 står för vägen. Vet bara inte vem jag hejar på.. Ryssland är ju EM:s skräll lag så skulle unna dom detta men dom har typ vunnit allt på senaste känns det som. Eurovision & Hockey VM är något de kan stoltsera med tillexempel. Och Spaninen har jag väl inget emot egentligen ... så är lite kluven. Bara inte Tyskland vinner hela Em så kvittar det.



/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0