Life is.... Perfect!

Maten efter träningen har hunnit smällt och för en gångs skull har jag tid för datan en liten stund.. Dagen till ära har jag varit ledig och det var väldigt skönt och välbehövligt må jag säga. Hade gäster från Stockholm nere på en snabbvisit och deras barn är ju hur söt som helst! Leia heter hon och hur gulligt låter inte bara det? :) Men annars har dagen varit väldigt slapp tills klockan typ 5 då jag drog på mig solglasögonen och bilnycklarna i handen och drog på musiken på högsta volym. Kände mig som en riktig s t e k a r e som nu mer o mer man hör nu för tiden .. Färden var på väg mot Kneippbyn där det var dags för veckans innebandy (ute) pass. Fi fan vad solen bränner på en! Körde dom gamla vs dom yngre. Är givetvis i dom yngre. Resultatet kanske inte vi ska snacka om. Så loosers som vi är så var straffet att vi ska bjuda poå glass nästa gång.
Dock blev jag lite gladare då jag förra veckan var i icke-loosers gänget och blev därmed bjudna på muffins :)

I morgon är jag hör & häpna också ledig och då bär det av till Topsanda med Jana :) Då ska vi båda schteka lite haha ;)
Fidepuben är ett givet alternativ på kvällen!



//Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0