Utgång ikväll =D

Har nu smått börjat packa inför fjällenresan till Tärnaby som ger av nästa Lördag. Såg precis att jag inte hade någon bra matlåda hemma, så mamma drog in till Bertil Norrby och köpte en,- Spygrön! Inte den snyggaste må jag säga, men det spelar ju ingen roll.

Camilla spelade OBS cup (vet att det heter Coop Forum cup, men det kommer jag aldrig att säga) Spelade hela natten och morgonen. Fick direktrapportering som jag begärt efter matcherna. Jag sov då visserligen, men vaknade faktiskt varje gång det pep till. Hur det gick? Dom (Hansa/Hoburg såklart) är i final!! Jäkligt kul!! Ska nog se finalen hade jag tänkt, men har messat när den är, men av förståliga skäl så sover min syster nu.. ;)

Utgång med några i lage ikväll! Jäkligt skoj! Var ett tag sen man gjorde något sånt. Alla åker först in med bussen till Visby, där vi ska vara i min lägenhet och laga mat tillsammans och förfesta. Sen drar det av till någonstans.. Vi är inte så duktiga på att bestämma saker i förtid, så det blir som det blir =) Men slutmålet blir nog Hamnplan om jag inte tror allt fel. Sen effter krogen blir det troligen OBS cup tittande. Eve kunde inte vara med oss ikväll, så får heja på henne när hon spelar också. Fanny spelar också, så om inte het fel så möte dom varandra, och det skulle varrt jäkligt kul att se!

Jenny är på fastalandet och spelar Innebandy.. Lyllo henne! Vi är som sagt spellediga för fotbollscupen som är hela helgen.. Hon kommer hem ikväll runt 11 snåret, förökte dra med henne så hon kan fälja med ut, men hon skullle visst köra hem någon familjemedlem hem till Burran.. :( På tal om dig jenny.. Du har gjort ett inlägg såg jag! Mycket imponerad... haha. Var väldigt händelserikt må jag säga.. NOT!


Nej dags att återgå till mitt packandet!


image59

kanske blir det poker ikväll, men vet? Dock inte som utklädda hoppas jag! Aldrig mera, haha :P


/Josefin


Kommentarer
Postat av: Evelinaaa

Hoppas vi ses bästaste firren :) Ha de så skoj ikväll, ni får festa lite från mig. Har precis vaknat för den delen, tre timmar kvar till samling. Haha! Krams

2008-01-26 @ 22:02:25
URL: http://lamu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0