Inte en gång till!

Snart är då jullovet slut och skolan börjar igen.. Det här lovet har vart ett jäkligt skönt lov för en gångs skull.. Har inte gjort speciellt mycket, utan har mest varit hemma med familjen.

Kan inte tro att det är sant altså?! Som jag skrev i ett tidigare inlägg om min "harpan besvikelse" av att det inte gick att lägga ett enda kort, så har det hänt igen! Asså nu får jag snart spader på det där spelet! Haha det var roligt tyckte jag, "spader" som i spader som används i harpan.. haha. Okej ,antagligen bara jag som tyckte mitt skämt var roligt.. Som vanligt med andra ord! ;)


I morgon är det DM i Innebandy. Första matchen mot Klinte, sen mot Endre. Allt detta i Hemsehallen. sen på söndag är det mot Follingbo, fast då i Södervärn, och sen förhoppningsvis finalen också i Södervärn. Skall bli skoj!


Har precis sett "Reine & Mimmi i fjällen" , så jädra skön film alltså! Klockren!

image55 PartySugrören är nu invidga!



/Josefin #7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0