Innebandy för hela slanten

Igår var det då match mot Tofta i Klintehallen (min favorithall... eller inte!) Vi gjorde som vi skulle och vann matchen rätt betryggande med 9-3. Förlorade dock vårat eget mål med att göra10 mål.. men men..

Match idag också mot Endre B i Södervärn. Något revanschsugen är man allt! Idag vinner vi tjejer! Läste på Eves blogg att hon laddat upp med det ena och det andra, mkt bra, hehe :P. 15.30 börjar matchen i fall någon har vägarna förbi.

Såg Endre i lördags mot Balrog. Jäklar vad skönt det måste ha vart! Endre vann med 5-3 (?) och det var askul o se! Skönt att dom vann!! =)

Var hos Fammo igår, Boman fyllde år. Som vanligt när släkten Hansson träffas blir det många diskussioner om både det ena och det andra. Kan lova att det aldrig är 1 enda sekund tyst, och då skämtar jag inte! Igår handlade samtalsämnena om bland annat döden, sexskämt, ping-pong & alkohol... mm konstigt sälkt, jag vet1 ;)
Nu är man ju 18 så nu fick både jag & Erika sitta vid vuxenbordet, väldigt stort alltså, haha. Fick även testa en hallonsnaps (helt okej) mandarin/chili snaps (brände som satan i halsen) och vitt  vin blandat med sprite (att rekommendera) och någon god fördrink. Jag smakade bara så inga stora mängder, har ju en match att tänka på idag, hehe :P

Spellediga nästa helg, kanske krogen...? Var ju ett tag sen sist så skulle vart kul :D

image57

/ #7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0