I skolan

SItter nu i skolan och har lektion. Eller just nu har jag rast.. Linnea sitter här bredvid och är bekymrad över hennes blogg. "Vad blek jag ser ut" haha. Försöker övertala att hon inte alls ser blek ut, och som vanligt fungerade min övertalningsförmåga =)

IB träning ikväll =) Tränade ib igår med, och ska det på onsdag och på torsdag, skoj! Tyvärr är det spelledigt ihelgen.. :( Sen nästa helg är det massor av matcher, men eftrsom vi då är i fjällen så missar jag dom.. Men inget att göra något åt..

Snygga bilder du lagt in Sofie från matchen i helgen, haha! Eller inte! Den bilden på mig ensam när jag försöker ta ner bollen är ju klockren, haha :P

Nej nu är nog rasten slut och dags att jobba igen. Jag och Linnea arbetar på en sketch vi ska spela upp för klassen. Vi håller på med olika skador man kan få i fjällen, typ köldskador, skavsår ,m.m. Så Linnea ska vara apotekare och jag förvirrad skolelev som inte har någon aning om hur det kan behandlas m.m.. Kan nog bli succe, hehe.


/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0