70, helt sinnesjukt!

Alltså varför?! Varför har dom satt ut 70 väg ända från typ Fidekorset till Burgsvik?! Helt sinnesjukt om man får fråga mig. Har hela tiden vart en 90 väg och inget mera med det, men så helt plötsligt skall dom sänka hastigheten.. har nu kört där fram & tillbaka och det är inte kul o puttra hela vägen i 70..

Match mot Follingbo idag, vinst 5-0. Visst vi vann, men spelet kunde väl ha vart bättre.. Men känner nu en nytändning i laget, som är kul att se! Som tillexempel idag., vi hade 3 mål att uppnå : Vinna med 5 mål eller fler, vinna varje period och hålla nollan. Allt gick förutom att andra perioden blev mållös, så då var det bara att göra dom bestämda armhävningarna, situpsen och upphoppen direkt efter matchen.

Första skolveckan är också avklarad.. Litre si och så med det, men en sak ser jag verkligen frameot och det är när vi åker till Fjällen (Tärnaby) i början av februari! =) Skall bli så jäkla skoj! Planerar för fullt, allt med vem som ska laga maten, storlekar, kläder m.m.


Var med mamma och Camilla igår i Visby och bowlade och ät på resturang, mkt trevligt =) När vi skulle börja bowlingen hade vi bestämt att vi skulle köra med straff. alltså att vinnaren skulle få ngt av dem andra som kom 2:a och 3:a. Mammas vinst skulle bli en jättefin frukost på sängen nåndag, Camilla ville ha en mascara, och jag likaså.. Första omgången blev vinst för mamma, så jag och syrran får fixa frukost till henne nästa helg. Andra omgången vanns av Camilla.. (det blir dyrt för mig det här, haha) Eftersom vi bara hade bokat banan 1 timme så visste vi inte hur mkt tid vi hade kvar så nästa omgång skulle bli för skoj.. Gissa vem som vann?! åh jag vann överlägset den gången! Och jag var den enda av oss som fick Strike, men vad hjäpt det.. Fick gå därifrån som en förlorare.. :( Sen drog vi till Resturangen Celine på adelsgatan, och det var jättegott!

 Vill dit nu!


/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0