2008

Jaha, då är det ännu en nyår man avverkat och ett nytt år har kommit.. 2008. Har hänt en hel del under 2007 kan man väl säga, både positiva och negativa.. Fast när jag väl tänker på saker kan jag inte komma på så mycket ändå.. Kvalet var väl en sak som jag alltid kommer att minnas i alla tider.. Så underbart det var när vi på bortaplan slog dom, och vad glada vi var!! Happy moments! Men sen vet vi ju hur det gick.....
Att fylla 18 var givetvis en höjdpunkt i livet! Det vet nog alla som har fyllt det. Så mycket mera man kan göra tänkte jag, men när väl tänker efter är det inte så mycket.. okej, man är "vuxen" då, men det största jag såg var väl att man får gå på krogen.

Nyår slöt väldigt tragiskt också... Jag tänker då på han som tragisk dog i MC olyckan... Världens är orättvis ibland..
Personalfesten med jobbet är alltid värda att minnas!! Inga mera kommentarer om det, men vi som jobbar där vet hur det går till! Och självklart mitt 3:e år på jobbet Folkeryds.
Skolan ångar på.. Är inne på sista jullovet någonsin. Känns hemskt men ändå bra. Man har ändå gått jädra massa år i skolan, men snart så tar det slut..
Sommaren 2007 överhuvud taget är lugnt värt att minnas och ta med sig!!
 
Något att se framemot är mycket..

* Tänker mest på kvalet (inte säkert än, men det ska vi bara) då jävlar!!! sjukt sugen så det går inte att förklara!!

* Sommaren 2008 (nu som 18 åring) kan inte bli bättre ;) Dock sista sommarlovet..snyft

* STUDENTEN!!!!

* Balen! Åh vad fint o se alla i fina kläningar.. lite bekymmer med vem man ska gå med bara....?

Massor att se framemot, hoppas det också blir lika bra som man har tänkt!

image54 Snart är det dags att dra iväg på Innebandy träning =)


/Josefin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0