Körkort =D

Fick körkort i onsdags! Fan vad skönt =) Har redan hunnit med några turer på stan. Fått köra några kompisars bilar som även har fått smeknamn efter sig.. Linnea (leksaksbilen) Elin (Likbilen) Och så Jennys såklart (namn ännu oklart, men har en del historier redan, så eventuellt kan namnet bli : tjuven) Ja alla bilar har sina former och historier som utgör varför dom kallas just som dom gör :P Kan ta allt en annan gång, hehe..

Idag är man då ledig från skolan. Har egentigen Fritidsinriktning på morgonen men blev komplediga för ett föräldrarmöte vi haft förut och så snäll som vår Historialärare är, så blev vi lediga även nästa lektion eftersom vi ändå arbetar självständigt. Så mitt sportlov började idag!

Kvalet närmar sig med stormsteg, och jag längtar!!! Tiden fram till dess blir först i helgen två matcher i serien, sedan sista matchen helgen efter, sedan upp till Stockholm för träningsmatcher som vi gjorde förra året och sedan första kvalmatchen hemma den 16:e mars. Helgen efter är det då allt avgörs, den 24:e mars borta. Jag vet ännu inte motståndare, så det är lite spännande.. Synd att Hansas herrar kvalar samtidigt som oss :( När dom spelar hemma är vi borta och när vi spelar borta är dom hemma... Tråkigt..

Idag blir en rätt lugn dag.. Skall köra Joakim till Hemse för han hade lite ärenden där, sen hade jag tänkt att se en film sen blir det innebandy träning på kvällen. Och efter det hade jag tänkt låna Moffas bil (smeknamn Kissis) och köra en sväng med Jenny. Kan det kanske bli Eves hemplace Rone denna gång med ? :P haha. När Jenny hade tagit körkort tog vi nämligen en sväng till Rone av alla ställen, så kanske en favorit i repris? ;)

Morgon blir det Match, Hansa A vs Hansa B. Skall bli skoj!!

image54

/Josefin


Kommentarer
Postat av: Evurt

Jag väntar ännu på er firren ;) Lycka till på matchen idag! Se till att utklassa :D Gör lite mål från mig! Krams

2008-02-24 @ 13:12:22
URL: http://lamu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0