Jisses ja!

Fy tusan vad de blåste i fredags! Shit det var nästan så man blev rädd! Och strömavbrott på allt dessutom.. I fredags började dagen rätt lugnt, såg en film och skjutsade Joakim som jag skrev förut. Tränade även på kvällen. INgen målvakt så gjorde lite övningar och tävlingar istället, Kul! När jag körde hem så märkte man verkligen att bilen flyttades i sidled hela tiden, så det var lite läskigt.. Ringde sen Jenny då jag lovat att vi skulle ut på raggarrunda i Burgsvik :P Tyvärr inget Rone idag, men det kommer en annan gång ;)
Vi kör runt med bilen några i varv (Inte en enda person i Burgsvik var ute) och sen bestämde vi oss för att köra ut till Hoburgen för att se den fina utsikten. Vi kör på som vanligt och det blåser som tusan, och grenar och nästan träd ligger på vägen vi kör.. Roligast var nog när bagageluckan plötsligt helöppnade sig, haha! Kan tillägga att allt var kolsvart i hela Burgsvik när vi körde ut. Var vid Hoburgsgubben och såg ut mot den svarta utsikten och drog rätt snabbt hem igen. Shit vad många galenskaper det hände på vägen! Det var som en skräckfilm!

DRog hem till Jenny i det mörka o satt där en stund då sen min farmor ringde. Dags att vara fyllechaffis =) Pappas moster och man hade varit där, så vi hade bestämt sen innan att jag skulle ta deras bil och köra hem dom till Vamlingbo. Stannade hos fammo ett tag sen körde vi hem dom. jenny jag vet inte om du vet det, men "Om du kör en Saab. måste du lägga i backen för att få ur nyckeln"  (x10!)  Haha det var nog dagens bästa! Sen åkte vi hem till fammo igen för att hämta änu en person, men det blev visst att vi stannande ett tag till ("Jag tog Torsten bakifrån och tryckte till") haha! Sen drog Jenny hem till sig (bor granne med min fammo) och jag skulle skjutsa hem Pia i moffas bil jag lånat för kvällen. Tro då att det blir motorstopp i backen vid Burgsvik camping! Så ringde till Boman så fick vi skuta ner den o ställa den på Campingen sen gick jag och Pia hem i regnet.
Sjukt galen/rolig/händelserik/skum/svart natt. Den avslutades runt klockan 2.

Igår var det match mot B-laget som sagt. Vinst med 3-1 =) Idag väntas Follingbo i Slite..

Kan tillägga att jag åt årets första semla nyss. Har inte blivit av att jag ätit någon innan, men hade fått hem en från fiket så då passade jag på att smaka en, mums!

image58image57

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0