Inte långt kvar nu...

Nedräkningen är redan påbörjad.. Inte långt kvar nu till detta efterlängtade division 1 kval som nu snart är här! Har fått veta att det antingen blir Farsta eller Vendelsö som blir våra motståndare.. Farsta är lite för oss bekanta,med tanke på att dom var i 1:an förra gången vi spelade där, men finns stor risk att det inte alls är samma lag som då. Har hört på ryktes vägar att det är ett rätt ung lag, men vi får se om det blir dom eller inte..

Sista matcherna i serien i helgen som kommer.. Sen kan vi bara fokusera på kval, då vi drar upptill fastlandet för träningsmatch mot Telge och förhoppningsvis ett till lag.. Jeili kunde tyvärr inte åka med då, så får ta "Bert-filmen" på kvalet resan istället :P haha. Skulle vilja se dom gamla filmerna vi gjort, för att minnas tillbaka!


Jag är i stor chock... Jenny skrev ett inlägg igår! Trodde jag skulle tappa hakan, haha! Men bra jobbat, bara du inte forstätter med "ettinläggperhalvår" grejen.. Det är är ju trots allt våran blogg tillsammans.. hmm..

Dagen började med att jag vaknade klockan 12 (?) eller var vaken en stund men låg o tittade uppi taket utan anledning en stund. Hade sågrymt svårt att somna igår och vaknade av mig själv att jag satt upp i sängen klockan 4 i morse/Natt och bara satt där.. Helt mysko..

Sen har jag varit med Jenny då vi bakat Scones (Jenny gjorde dom, och jag läste tidningen) och spelat tv spel. Fan vad jag suger på Mario Kart. Trodde jag var bättre än vad jag var,men att komm 8:a varje gång började jag tvivla.. Jag var ju bra en gång i tiden.. ;P

Har även varit ute och spelat Innebandy (eller utebandy blir det) Rätt skönt att vara ute i solkskenet =) En promenad blev det också och jag var ute och sprang också eftre Jenny dratt på träning! Med tanke på att vi hade träningsmatch igår och blev alltså träningslediga idag, så det var bara att ut o springa! Skönt var det!

Hatar detta tangentbord, mellanslagsknappen är störd! Får typ ta i för kung o fosterland för att den ska fungera, suck!

image66


/Josefin


Kommentarer
Postat av: Pålägg..

Beeeert!! Tjoo.. Hahaa.. måste verkligen ta upp filmningen! Nästan så man är lite ringrostig ;) Ses imorgon! Krams.

2008-02-28 @ 22:21:56
URL: http://lamu.blogg.se
Postat av: #8

dålig uppdatering på denna blogg :P

2008-02-29 @ 20:50:45
URL: http://lamu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0