"Försenatfödelsedagskalas"

Äntligen är det Sportlov! Välbehövligt och skönt må jag säga :)
Igår var det "försenatfödelsedagskalas" för mig och Erikahemma hos mig. Blev dock inte såmånga som kom, men vi hade superkul ändå! MIn röst var helt hes i morse! haha. Hade en förmåga att hålla i Singstarmicken rätt mycket... :P Riktigt kul var det!! Spelade även det gamla klassiska spelet "Tjejsnack" haha. Kan inte påstå att det var lika roligt som när man var lite yngre, men skratta gjorde vi ändå! Och nu vet man en stor hemlighet av alla tjejerna jag man inte vetat förut... But thats secrets stuff!
Hela kvällen var väldigt lyckad och den kommer bli oförglömlig! Synd bara att inte resten av gänget kunde komma, men det kommer flera tillfällen! Kvällen avslutades halv 3 och då var vi väldigt trötta och hesa.. Jana var vält yp piggast då egentligen av någon konstig anledning...? :P 

I kväll blir det Visby,då vi ska jobba med projektarbetet i morgon.. Börjar närma sig nu,såalltskallvältyp  fixas klart i morgon.. WisbyKampen 2008 :D


Nej nu är det dags att kila iväg på träning!


/Josefin #7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0