Är alla jobbarbilar vita??

Blev visst ingen fortsättning på fjällenresanberättelsen, puh det var en långt ord.. Men kan sammanfatats att det var hur kul som helst och skulle göra vad som helst för att åka tillbaka!!!

Har väl inte hänt så fasligt mycket sen sist jag skrev.. Träningarna rullar på som vanligt, i skolan är det mycket just nu, melodifestivalen har startat, Filmfestivalen sög, jag har tappat bort min halsduk och mina vantar (någon förvånad?!) det vill säga allt är som vanligt..

Är alla jobbarbilar vita?? Har tänkt på den frågan rätt mycket nu på senaste tid, och jag skämtar inte, varenda bil jag möter som är en jobbarbil eller arbetsbil eller vad man nu kallar det är vita! Såklart vissa undantag, men den är kanske 1 av 30 som är en annan färg än vit.. Konstigt det där, mycket konstigt...

Någon som har OC säsong 4 att låna ut?? =D

Match idag och match i morgon. Skall även upp tidigare för att se Hansas herrar spela seriefinal =) Avgör om det blir kval eller ej för dom, så får heja på dom lite!


image61

Tärnaby


/Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS TILL KÖRKORT!!!!!!!!!!!!

2008-02-20 @ 13:53:31
URL: http://sofiebudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0