Allt detta farande..

På Eves begäran skriver jag nu ett till blogginlägg.. :p Börjar bli rätt många o på kort tid, rätt duktigt gjort.

Idag har det åkts mycket med bilen. Började med att jag fickställa klockan i morse då jag skulle skjutsa Moffa till Vårdcentralen i Hemse. Var väl där i en timme ungefär sen bedrog vi oss hemåt.. Han väl vara hemma inte alls länge timme då vi var tvungna att dra dit igen (jobbigt att dom inte kan göra det klokt första gången!) Så det var bara att sätta sig i bilen o dra väg igen.. Annars har dagen varit rätt lugn.. Hunnit med o pluggat lite faktiskt. Och så träning så klart på kvällen. Inte mycket folk, så latjjade lite i början (därav mitt märke på knät då jag o Eve ramnlade över varandra, haha) Sen blev vi lite seriösar eogjorde några övningar..

Kvällen blev den med rätt lugn. Såg på Så ska det låta med la familia och fick även fotvård av mamma, skönt! Satt i fotbad och det var ljuvligt :D Efter en hel innebandy säsong så slits fötterna rätt rejält så det var behövligt!

I morgon blir det även då upp tisigt då jag o mammaska upp till Hemse (känns som jag var i Hemse nyss..? haha) och köpa mitt baltyg till balklänningen. Redan bestämt o klart så ska bara köpas =) Längtar verkligen till balen o framförallt studenten!!


image67 Spexfoto 2008.                    -Student 2008-

/Josefin


Kommentarer
Postat av: #8

Kommer verkligen bli skoj att se er fina på balen :) Kameran kommer garanterat följa med!! Hehe! OCH DU... Du ska se mitt märke på knät, inte nådigt det inte.. Morr :P Kommer snart ut & hälsar på.. Då får du fixa mina fötter.. eller din mamma. Lyckost dig! Vi ses på Söndag, TJOO!

2008-02-29 @ 23:05:46
URL: http://lamu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0