TP i dagarna 2 :)

Dom här två senaste kvällarna (eller snarare nätterna) har varit så grymt roliga och mysiga ! Får sommarminnena tillbaka på en gång! Det har nämligen spelats TP med Camilla, Elin, Emma och Isak :) Skrattmusklerna har fått sig en rejäl dos träning må jag säga ! Jäkligt skoj att träffa Isak igen också !! Känns som en evighet innan sommaren kommer och dom kommer ner, men fick ju reda på igår att han kanske ska jobba på samma jobb som jag i sommar ! Och inte nog med det så ska det liras innebandy i Umeå där han går på snowboard gymnasium och han lovade att komma och se och ha med sig banderoller.. Hur det blir med den saken är dock en annan fråga ;)

Tack ! :)

Igår var det återigen innebandy träning . Eftersom alla inte kommit hem från sitt julfirande så var det ihopslagning med IBK och oss då dom lider av samma problem. Mix mellan båda lagen och blev jäkligt skoj ! Kankse för mitt lag vann och slapp sjunga ABBA s "Happy new year" i mittcirkeln inför oss andra, haha! Må va det sämsta jag har hört faktiskt!

Visby ikväll igen, fast då ar de tydligen p18 spåret som gällde.. Vad nu det kan vara .. :/

Fucking Nyår är ännu ett stort frågetecken ! Varför blir det så VARJE år att man bestämmer sig i sista sekund vart man ska hän ??



// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0