Jaha var det över nu ?

Julen 2008 är snart ett minne blott. Snart i alla fall.

Dagen med stort D - Julafton, var som vilket julafton som helst. Blanda ihop släkt, julklappar, mys, julmat så får man väl en liten gryta av min den julen. Och som alltid - toppen! Fick jättefina klappar som jag kommer få använding för :) Stövlar, presentkort, underkläder, broderi (bra fråga varför, men är ju all 19 nu :S), schampoo & balsam, ljus, prydnader m.m
Men en lien speciell julklapp jag fick av mina föräldrar var en låda kan man säga, men en glaskiva utanpå. Och inuti lådan (som mammat målat för hand) låg min absolutaste käraste & älskade saken jag haft i hela mitt liv , MIN MÖSSA :) Jag hade den jämnt när jag var liten..! Och då menar jag JÄMNT ! Sommar eller vinter, spelade ingen roll! Så nu kommer den alltid vara med mig på väggen som ett minne . TACK!

Juldagen firades i vanlig ordning hemma hos kusinerna på Hemse där det åts julmat (suprise ! ) och trevligt sällskap. Efteråt var det raka vägen hem och fixa sig i ordnig för personalfest på fiket som började klockan 4.. Även där åts det mat (EJ julmat) och där är det alltid trevligt! Jag och Jenny hade som vanligt skrivit egna jullåtar om personalen och Fiket och det kan ju bara sluta i succé. Skriva Autografer ? Javisst!

For sedan vidare framåt kvällen till Visby såklart. Hamnade på en förfest och någon, fråga mig inte vem. Sen begav vi oss till Hamnplan. SKOJskoj :)

Liten snabbis på stan på Annandagen hann vi med (Jenny köpte en data på den lilla stunden!) och så köpte vi oss mat att äta och sen var det dags för dagens ..! Satt hemma hos oss hade det trevligt! Sen vidare än en dag mot Hamnplan och ja vad säger man, Skojskoj :)

En aningens trötter är man allt idag så nu ska jag lägga mog ner o sängen och ta fram min pojkväns egengjorda dvd - Björn Gustavsson ! tyvärr alla där ute... Han är min! och Robin Bengtsson.. Och Adam Brody.. Och Ryan Phillipe.. Och...

    
 Lite av julens härligeter !


// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0