Hello träningsvärk !

Hej på dig träningsvärk! Här snackar vi inte om lilla träningsvärken utan Stora träningsvärken har kommit och hälsat på. Att vara på toa var en pina i går, och kan tänka mig att bara i morgon kommer vara kämpigt. Men ack så duktig man känner sig efter att ha tränat hårt !

Första julklappen inhandlades igår, och den till min kära syster. Vet att hon vill ha detta så hon lär bli glad :) Sen är det bara resten av familjen som ska ha + några till . . Det är ju en hel vecka kvar det är ju luugnt.. Speciellt med tanke på att jag drar mig hemåt på fredag och stannar där hela julen.. Det är ju luugnt.....  :S

Eventuellt blir det bio med Jenny på fredag då båda vi har ett biokort som snart måste "ses upp". Går två filmer då. En handlade typ om utomjordingar och den andra var "Vi hade i alla fall tur med vädret -igen. Har hört att den är riktigt kass, men är utbudet detta i Visby så finns inget att göra åt . .

Fan. Körde 3-manna lag på träningen idag massa matcher och jo gissa vem som förlora när något pinsamt står på spel ? Loosers teamet bestod av jag, Joss och Emma så imorgon skall vi lussa och sjunga en luciasång iförd lucia kläder inför laget. Kul värre att Joss jobbar och att det bara är jag och Emma kvar.. Bilder kommer... EJ!

GRATTIS PAPPA SOM FYLLER ÅR IDAG ! ! :)



/// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0