Det lackar mot jul . .

Ja nu är det inte långt kvar tills självaste julafton ! Men tro det eller ej men känns inte lika speciellt i år.. Trodde aldrig jag skulle säga det! Men trodde hellre aldrig att jag skulle sluta se julkalendern. Det kommer väl med åren. HU! Men julafton är ändå väldigt speciellt men möjligtvis att man inte vaknar med det där riktiga pirret i maget man hade när man var lite yngre.

Pappa hade 50-års fest i Bygdegården igår. VÄÄldigt roligt var det! Jag till och med grät en skvätt vilket inte är allt för oft det händer i sådana sammanhang. Farmors tal till pappa var så hima fint! Inte ett öga torrt !
En del buggande han man med också. Börjar nästan bli bra på det alltså så mycket som jag dansat det den sista tiden. Fasanfullts kul är det också! Summa summarum : Toppenkväll ! Och presenten från mig och mina syskon verkade uppskattas väldigt mycket också :)

Något sliten idag är man allt., Men har ändå lyckats kasta på mig löpargrejer för lite intervallträning med Jenny, Man mår gott efter kan jag säga!

Nu sitter jag i dom mysigaste mjukiskläder jag hittade och ska nog se en film och bara mysa. Ta ett bad kanske ? :)
Mysa med Ziggy lockar också väldigt  mycket då han är på kelhumör nu !


Have a great evening people !

// Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0