Dan före dan . . .

Shit är det verkligen julafton i morgon? Trodde det skulle vara snö utomhus då. Kommer väl kanske under julaftonsnatt. Knappast !"

Dagen till ära har det varit mycket julmys här hemma. Klä granen ( ovanligt snygg i år om jag får säga det själv ) , lägga klapparna under granen, pyntat det sista och hört julmusik. Traditionsenligt och enkelt brukar man säga.

Nu ligger jag här i min säng med julstjärnan som lyser starkt i fönstret och funderar vad som har hänt detta år.. Kan fyllas med den största glädjen jag någonsin varit med om (studenten och dess glada dagar såklart ! ) Men även den största sorgen jag någonsin varit med om . . Första julen utan dig känns inombords. Du ska veta att jag tänker på dig varje dag moffa . Varje dag.

En liten mer summering om vad som har hänt under året 2 0 0 8 lär återkomma närmare nyåret.

  Önskar Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0