Dagen då jag fyllde 19.

Grattis till mig själv!

Började dagen hemma i Burgsvik med en sjungande familj och frukost på sängen som det ska vara. Lär nog aldrig växa ifrån det . . ! Öppnade lite paket och avnjöt den otroligt goda frukosten i sängen som det ska vara.

Dagen annars har väldigt lugn och skön här i hemmet. Tagit ett fotbad och tittat lite på OC och njutit av att det är min födelsedag idag. 

Framåt kvällen kommer hela tjocka släkten hit då det bjuds på mat och lite annat smått & gott. Jag älskar födelsedagar!

Tack för alla underbara sms & facebook hälsningar ! Tack :)

Saknaden av dig är och kommer alltid vara stor moffa. Speciellt högtider som denna då du alltid brukade närvara. Det är med gråten i halsen jag säger detta.

Sista finslipningen inför matchen mot Huddinge klockan 13 i Södervärn, i morgon. ankas träning i Klinte (japp dåligt med halltider i Visby tydligen) Lite BP & PP ska toppas och sista skärpan ska finnas där. Finns inget annat än vinst för oss !

Sedan efter drar jag mig hemåt igen så fammo ska firas. Mycket ska det firas nu i höga December. Att inte att förglömma, Faffa som fyller år idag också! :) 


Fixa sig lite i ordning och snygga till sig lite så kommer väl gästerna snart !




// J o s e f i n

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe det var sa lite sa! hade du en bra dag?

oj va gamla vi borjar bli :P fast har ar jag yngst av alla mina kompisar haha :).. haha nej inte disneyland, disneyworld heter det.. Disneyland ar mindre, Disneyworld dar jag var for andra gangen haha ar det storsta :D! det var helt otroligt fint!

Gar inte att fanga pa bild, det var som en drom!

ar allt bra i Sverige?

2008-12-05 @ 18:14:47
URL: http://misslinnea89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0