Nästa: Stadsbo

Suck. Träningen igår var framflyttad 2 timmar framåt och det är ju måttligt kul att få reda på det när man typ redan var framme i stan. ja ja inget man kunde göra åt. Skönt att Södervärn är klar i alla fall så man kunde få träna där en sista gång innan cupen.

Idag (frånsett matchen) går hela dagen åt för att städa ur sitt rum och packa det sista (det mesta kvar) till flytten till Visby. Jag och Jenny ska ju bli sambosar som man kallar det haha. Ska ju bo där ett tag och kommer väl inte hem så mycket som man gjort förut så man får verkligen tänka vad man ska ha med! På söndag kan man kalla sig stadsbo. Fast det kommer jag aldrig göra för det känns inte jag och kommer heller aldrig att vara jag.

Träffade Linnea, Hanna och Jannika igår under vistelsen i stan. Rena rama klassåterträffen :) Men det var trevligt! Har inte sett Jannika under hela sommaren och inte Hanna för den delen heller så det var kul att ses igen :)

Nej dags att börja packa kanske? Suck.

  Kräftskivan i lördags. Såg verkligen ut att gilla kräftorna.. eller inte ;)

//Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0