18 aug.

18 Augusti. En helt vanlig dag egentlige. JObbat 8-16 drog direkt på träning (i Slite dock) drog hem och ska snart gå o lägga mig. Tiden har baar gått förbi och än en dag har snart passerat. Förutom en sak. Erika & Linnea R har båda åkt till USA nu.. shit är lite avis om man säger så! Inte för jag tror jag pallat att vara borta så länge men fatta känslan och vilka underbara upplevelser dom kommer få där borta!

Innebandyn rullar på. Har spelat två träningsmatcher mot IBK:s mindre boys. Lite snöpligt förlust i första matchen men bräckte dom med 8-4 i andra. Viktigast var att spelet satte och det gjorde det.

Har även varit personalfest inte att förglömma! Finns mycket att säga om den kvällen men kan kortfatta den kort med att den var väldigt lyckad! Finns det något roligare än personalfest med det gänget? Tvivlar starkt på det! :) Bilder återkommer.

I morgon är jag ledig och i övermorgon likaså sen jobbar jag 2 dagar och sen är jag arbetslös. Flyttar ju int till Visby snart o kan vara skönt att vara ledig sista veckan, hinna packa o så.. Men shit arbetslös var ett ord man inte kunde tänka mig att man skulle behöva säga . .  Ska skicka in en arbetssökan till ett jobb i morgon, och om jag skulle få det skulle min dröm bli sann! Ett drömyrke helt klart! Har ju blivit rekommenderad att just jag skulle söka det så det känns ännu roligare :)

Är jag dum eller bara sportintresserad? Enligt Jenny är jag dum i huvet men va fan, handbollsdamerna spelar klockan 06 nu på morgonen och jag kan ju inte annat än att ställa klockan på 5 i 6 för att titta :) Trots sömnbrist den sista tiden så gör jag sdet. Kan ju sova hela förmiddagen sen ju!

In till stan lite tidigare i morgon är det kanske tänkt. Ville först se herrarnas DM final men visade sig vara klockan 8 o då tränar jag. Men åker in lite tidigare ändå kanske för att träffa Linnea :) Long time ago now!


/// Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0