08-08-08

Lätt personnummer man skulle få om man föddes denna dag. Ännu häftigare skulle det bli om klockslaget var 08:08. Och ÄNNU häftigare skulle det vara om man var född i Stockholms region (08) och ännu..... okej nu räcker det.

Jobbat 08-16. Helt okej med folk. Var ju tråkigt väder (som vanligt nu för tiden) så då känns det som man lika gärna kan jobba, hur frestande det egentigen är att stanna hemma och se film och krypa ner under täcket. Dom dagarna kommer nog också skulle jag tro.

Klassfest ikväll. Vill spå gärna dit och träffa alla igen. Vill verkligen!!! Men orkar fakttiskt inte.. :( Har jobbat rätt mycket nu och ska ju upp tidigt i morgon för läger på hela helgen. När vi ändå talar om lägret... Är snack om inkilning.. oj oj säger jag. Fick mail om att jag skulle ta på mig det "snyggaste"/fulaste kläder jag kunde hitta och så ska vi ju då göra något som givetvis är hemligt.. fasar lite inför det men går in med inställningen att vinna såklart. Är ju inte första gången man klär ut sig direkt. Typ senast då vi var hemma  hos Jeili och hade lite utklädnad. Ja jisses vad alla var tjusiga då :) 


Så ikväll blir det lugnt, funderar på att se en film och möjligtvis dra in på jobbet då det är trubadurafton med några som aldrgi varit där. För att vara lite social och sen i sängen tidigt.


Jobbet på Tornerspelen igår var väl sisådär roligt. Var tjusigt utklädd i medeltidskläder och fick visa folket var de skulle sitta. Sen såg man ju spelen också. Är väl kankse inte lika häftigt som förut att se men iböand var det lite roligt. Eller ja när jycklarna eller narrarna sopm dom kanske hette skojade omkring fick man sig ett litet skratt ändå.




Shit snart drar dessa 2 puddingar (Erika & Linnea) båda Till USA i 1 år ungefär. Kan knappt tro att dom ska vara borta så länge! Men vilken resa dom kommer få! Är lite avis allt.. Dock får jag dras med Jenny lite till.... ;)

På återseende efter helgen ! Om jag överlever vill säga ... :)


///Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0