Trööööttt!

Ja det var då dags för klassfest igår hemma hos Jennie och trots att delar av klassen inte kunde komma så blev det succé. Var dock en liten "IckefrånBF3b" vid namn Jens som var Jennies kompis men det gjorde absolut ingenting! Förfesten var i full gång och givetvis körde vi "Jag har aldrig..." och Jennies ny favoritspel "Three Kings" som börjar bli en tradition att köra nu :) Lite musik i bakgrunden och stmningen var på topp! Hade skrivit upp oss på Gästlistan på Hamnplan, så kom in gratis vilket är asbra. Tur vi hade bara för vi kom in 22.58 vilket bara var två minuter  från att ha betalat. Väl där inne var det helt okej med folk och golvet uppe var till och med öppet :) Mingla lite och dansa var vad man gjorde och det var trevligt att träffa lite gamla kompisar. Såg Filip från gamla klassen och vi bestämde att vi skulle ha klass återträff men om någon tar igång det hela kan jag inte svara på ;)
Efteråt bar det av till Donken som vanligt och satt där och pratade lite. Sen efterfest :D

Nu är jag jäkligt trött och orkar inte göra så mycket just nu. Ikväll blir det lugn kväll framför tv.n skulle jag tro ;)

image86


/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0