The day after..

Sista 3:a festen gick av stapeln igår. Ja jisses vad trött jag var i morse, men det var värt det för det var grymt kul! Och som det brukar vara är det nästan roligare på förfesten. Förfesten var hos mig och det var jag,Linnea,Jana,Elin,Erika,Emelie,Jennie,Julia,Sanna & Bobban som var där. Asskoj! :D Körde det klassiska "Three Kings" och det var väldigt roligt och mycket skratt och toalett besök blev det den kvällen.. Var där att tag sedan drog vi oss neråt till Hamnplan där festen var. Fanny skjutsade oss. TACK! Tema "Vitt". Rätt häftigt och se alla vitklädda, lite mera svårt att känna igen alla då alla såg likadana ut typ.. Väl där nere var det inte så mycket folk till en början, med sen blev det rätt mycket folk :) Dansade loss och minglade runt och det var riktigt trevligt helt enkelt! Synd bara att det var sista 3:a festen... :/

I helgen står inget särskilt på schemat än så länge. Är fest ikväll med men tror inte jag pallar att åka in till Visby idag igen.. Är så förbaskat trött.. Har inte heller börjat på min Apu inlämning och det börjar bli dags med det.. Och på rummet ser det ut som bomben har slått ner om man får tro mamma. Dags att städa. Tar det i morgon, pallar inte idag. Söndag är det Innebandy prisutdeling i Södervärn. Jag måste in och hämta pris, men orka liksom. Men är väl så illa tvungen. Var där förra året med och trodde det skulle vara lite bättre.. men men

Solen börjar titta fram igen. Snart är det Valborg. vad ska man hitta på..? Tåls att fundera på..
Skall snart till Stockholm :D Behöver handlas lite inför sommaren. Shit snart är det studenten och bal och har ännu inte fixat allt.. typ studentklänning. Ska skriva en lista i morgon på vad som måste fixas inför det.

image75

Klubbmästerskap 2007. Snart dags för årets KM :D


/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0