Tankar & funderingar..

Som vanligt har jag tänkt massor på både det ena och det andra.. Men nu lite mera korkade(?) funderingar.. En fråga jag tänkt på väldigt länge är: ,Vattnen i badrumskranen är den detsamma som den i köket?. Seriöst måste det väl vara samma.. eller? Jag har ingena aning men det låter konstigt om det skulle vara 2 olika vatten. Nej nu när jag säger det låter det helt konstigt. jag ÄR nog helkonstig. Men det smakar helt olika och jag kan bara inte dricka vattnet i badrummet, medan jag kan det i köket.. Någon förklaring på det..? hmm..

Snart börjar skolan igen. 1 vecka kvar på praktiken. Kommer sakna dom underbara barnen grymt mycket!! Att vara idrottslärarare har alltid varit en dröm och den blev större nu efter denna praktik.
Var ledig idag från praktiken. Kut-dag. Passade på mig att klippa mig i Visby. Skönt!

Var på stan igår. Kändes som 100 år sen jag var där. Så hittade lite nya sommarkläder =) Men dock inte så mkt som jag önskat. Sparar mig till sthlms resan jag ska göra snart :D

På tal om badboll (Klassen uttryck.) Uffe Larsson kommer till Öja bygdegård och har ngn form av stand up. Kanske ska gå dit..? Nja tror jag skippar det. Kostar ju trots allt 100 kr.

Hittat massa gamla bilder jag aldrig sett förut på pappas data. Haha ett gott skratt och även fina minnen fick man!

Detta är från skolavslutningen i 9:an :D

image77

image78

image79

/Josefin

Kommentarer
Postat av: Pappis...

Gissa vems flint som lyckats komma med i bakgrunden!!!

2008-04-21 @ 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0