Sista dagen, nu tillbaka till skolan..

Sista dagen på praktiken är avklarad och det var som jag hade tänkt, med blandade känslor man gick därifrån.. Har verkligen haft en underbar tid och kommer längta tillbaka! Var så man ifkc en tår i ögat när jag skulle hem. Och inte vann jag i sista kampen i Pingis heller mot Petter. Vi har under dom här veckorna tävlat i massa grejer, pingis, basket, fotboll m.m och vi bestämde att allt skulle avgöras i en pingismatch. Han vann. Jag förlorade. Sen åt vi daimtårta han hade köpt och saft till =) Gott!

Hållt på med ved i dag också. Med musik i öronen går allting kan jag säga trots att det är hur tråkigt som helst!

Helgen som kommer är inget planerat. Camilla fyller 17 år i morgon så då kommer hela släkten hit för firande. Kul och träffa alla igen. Hoppas Johanna kommer!! har varit borta i fjällen tok för länge!!

ja då är det som sagt tillbaka till skolan på måndag. Skall faktiskt bli jäkligt roligt och träffa alla igen! Och få gå omkring lite finare klädd än och springa runt i idrottskläder varje dag.

image82

Burgsvik


/Josefin

Kommentarer
Postat av: Jeili

Burgsviks hamn, tänkt när man sprang omkring där på stranden när man va liten, ut till piren och hoppa i och sen tillbaka till en varm filt hos mamma, sen glass förstås. Kanske jocke som står i kiosken, :)

2008-04-19 @ 10:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0