Såå het!

image76

Finns det någon snyggare person eller? Fett snygg!!

Vart ute och gått en timme idag. Jäkligt skönt att bara rensa tankarna lite grann. Han fundera en hel del under den timmen. Och det gör man bäst hemma i Burgsvik. Gud vad många tankar det han komma i huvudet.. mest om framtiden vad man nu ska göra efter studenten och hur man vill att livet skall se ut. Jag har alltid kört med att jag tar en dag i taget, men det är enkelt och säga när man går i skolan och är trygg där, nu ska man ut i arbetslivet och det kommer allt bli helt annorlunda. Tog fina kort på utsikten också när jag var ute. Himlen var helt underbar! Såg nästan ut som i Tärnaby. Fick mig att längta tillbaka sit så enormt. Bästa klassresan helt klart!
Ja många tankar flög omkring i huvudet och har bestämt mig om lite saker och vissa saker måste det mer tid att funderas på. Men allt stannar i mitt eget huvud. Tills vidare i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0