Så jädra roligt!!

Tack för en sjukt roligt kväll igår tjejer! hade sjukt roligt hela tiden, både på förfesten, Hamnplan och efterfesten.
Började med lite innebandytittande mellan Endre och IKSU. Kan inget annat än att säga att det är jäkligt synd att dom inte vann! :( Men grymt bra prestation att komma till semi ändå så innerst inne är det grymt bra jobbat. Sedan efter matchen (en proppfull Södervärnshall) drog några vidare till mig för att fixa i ordning sig till Jeilis fest. Fy fan vilka outfitsar som bjöds av oss.. Det snyggaste jag sett på länge... NOT! Sedan begavs det till Max drive in där någon var lite hungrig. Gissa vad som händer om inte vi fick motorstopp.. HAHA. Tog ett tag men sen gick den galant. Måste fått sig ett galet skratt när dom såg oss och när vi sjöng "Arthur" i väntan på beställningen..

Väl hemma hos Jeili var nästan alla där och det började lite lugnt med lite småprat men sedan drog vi igen. Det bjöds på charader, jag har aldrig.., och ölspelet. Mycket uppskattad! Eller vad sägs om; Mörkhyad man klättrar i träd, En tändsticksask som brinner och har kramper, Grisar på väg till slakteri med gaser i magen.. m.m. O tack Rosel and the Gang för charaden om mig.. grr.. :P

Sen var det dags för Hamnplan. Kan inte påstå att´det var så mycket folk, men vad gjorde det? Så roligt har jag inte haft det på väldigt länge!! Våra dancemoves är oslagbara och väldigt uppskattade visade det sig. "Ringen" var också väl uppskattad och den gjorde succe! Riktigt kul där inne!!

Efter drog jag och Jenny oss vidare till Öster i hopp om att träffa lite roliga personer.. Begav oss till Mc D där vi hittade några. Följde med på efterfest också. Shit vilken grym taxifärd! fi satan asså :) Eller vad sägs om att köra i rondellen- åt fel håll!! Verkligen en dröm som kom i uppfyllelse! :D Sen efter efterfesten drog vi oss vidare till Jennys place där jag o Jenny planerade att sova men det ville tydligen inte Mr J. Han var inte ett dugg trött, och skulle prompt hålla oss uppe. Garvade oss till sängs typ. Klockan var typ kvart i 6 när vi gick o la oss, och det varade i 2 timmar då klockan ringde igen och det var dags att åka hem o hämta grejer och sen till bussen..

GRYMT rolig kväll som sagt och det gör jag mer än gärna om snart!! För att sammanfatta kvällen med några ord..: Glitter, dans, ringen. Mc D, vattenkostnad, Desiree-Diaree, taxifärden, "Coal bean", - ja listan kan göras väldigt lång, och man kan sammanfatta att kvällen innehöll ALLT!

Trött är bara förnamnet på vad jag är nu och har även hunnit sovit en del idag och planerar att ta mig en liten lur till.

3:a fest på torsdag, jag kommer! =)

Skola i morgon.. Jippie...



image72


/Josefin

Kommentarer
Postat av: marika

jäkla snygg bild asså ;)

2008-04-07 @ 14:06:46
URL: http://marikanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0