Livet rullar på som vanligt..

Har inte så mycket att skriva om en dag som detta.. Har inte gjort något nämnvärt idag typ.. Praktik hela dagen. Första lektionen hade bollspel så var med och spelade i massa olika bollsporter. Sen var det gymnastik/studsmatta resten av lektionerna. Fick hjälpa till så dom barnen gjorde rätt och så. Även visa hur banan skulle gå till. Shit vad jag är dålig på bakåtkullerbytta. Pinsamt. Jag som var så bra på det förr.. Märks att man blir äldre. Haha. Visade även volter på studsmatta vilket jag däremot kunde :)

Har bokat sthlms resan nu =) Åker upp den fredage 2 maj och kommer hem på söndagen där.. Fick ju av i födelsedags present ett evenemang i sthlm. Så jag och pappa ska se R.E.A gänget (Roligt Elakt & Altuellt) på Hamburgerbörs. Kommer bli askul!! Babben skulle gästa showen också =) sen givetvis shopping ska man hinna med. Skrev upp en lista igår vad som behövs handlas.. typ bland annat Studentklänning, bal skor, balklännings BH, bikini m.m... Förhoppningsvis hittas allt i sthlm!


image81

/Josefin

Kommentarer
Postat av: Jeili

Va roligt med resan. lite avis blir jag. Dessvärre missar jag er bal, jag jobbar ju såklart.. :(

2008-04-16 @ 20:33:24
Postat av: your idol ;) /L

pleasans skicka alla bilder på oss till mig :)

2008-04-17 @ 16:19:29
URL: http://MissLinnea89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0