Hela Hallen gungade

Var som sagt varit Hela Hallen i lördags.. Jag hade jättetrevligt och kommer dit flera gånger! Började klockan 14 hos Emelie där efter en stund hela laget var samlat och där vi lekte lekar, dansade, åt & drack och hade det allmänt trevligt! Sen runt 21- tiden drog vi oss till Ishallen. Han gå utanför dörren då vi ser polisen stå utanför.. Vi smyger i skogarna så dom inte ser oss haha. Men dom hade stoppat en bil så hade ögonen på andra än oss. Väl där inne var det rätt mycket folk som vanligt och började mingla lite.. Inte så många än på dansgolvet och inget höjdarmusik till en början så avstod det ett tag. Efter lite mingel och prat så intog man dansgolvet. Det är så kul o dansa styrdans o bugg o allt vad det heter! Man kan få dansa så fult och alla accepterar det. Inget krogen dans liksom utan alla dansar med alla och det riktigt gungar om hallen.
Arvingarna och Flamingokvartetten (& Gotlänningarna) bjöd på show och det blev lyckat tyckte jag. Rockshowen Arvingarna höll var mest populärast om man säger så =) Men jag tyckte om att shaka loss till schlagers jag ;)
Träffa massa folk och dansa loss gjorde kvällen tillslut lyckad och jag lär återkomma nästa år! Kvällen avslutades hemma hos Emelie där det var "efterfest" haha. Det vill säga hennes föräldrar som också var där och hennes grannar. Mats hade lagat sina special äggmackor så det blev lyckat trots att jag inte smakade.

Ib träning ikväll. Eller blir väl mest prat skulle jag tro.. Usch vad jag inte tycker det är kul.. Återstår o ser vad man ska göra nästa säsong.. Har väl lite klart men funderar ännu in i det sista..

Praktik idag. Fick visa upp min dns som jag gjort och lära barnen den. Blev tillslut bra trots att jag tvivlade jättelänge. Stod hela kvällen igår och övade och fick ta hjälp av Joakim & Andreea.

I morgon är det en vikarie på praktiken. Undra vem det är? Det vet vi ännu inte utan får reda på det senare ikväll.. Lär ju vara en ung person, så kanske någon man känner vem vet.. Skulle ringa Petter senare ikväll efter träningen och höra efter vem det blev.

 Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0