Hata Göteborg.... Ej!

Såg för en liten stund sen filmen "Hata Göteborg". Hur kan man döpa en film ngt sånt? Hallå hur underbart är inte Göteborg? Okej jag har aldrig varit där men jag bara älskar det ändå på något konstigt sätt. jag bara älskar dialekten! Så charmig :D Att flytta dit har jag alltid velat göra, så kanske blir det en trip dit någon gång senare i livet.

Dagen flöt på bra. Det var Carin som vikarie så det var skitkul! Eller vad sägs om "Gammeldansen?" haha.
I morgon är Petter tillbaka och då kommer även min lärare på besök. Måste besöka alla så i morgon är det min tur.
På lördag blir det kalas hemma hos Jeili. Hon fyller nämligen 20 år då! Kommer även vara ett tema. Tema Glitter typ. Så det ska bli spännade och se hur alla kommer att se ut. Någon speciell frisyr skulle alla även ha så det kommer bli skoj. Utgång efter givetvis =)

Brorsan och flickvännen drog till Amsterdam i förmiddags. Blir bara borta i typ en vecka som tur var. Joakim kommer fira sin födelsedag där så missat det. Men är ju ändå hos Jeili den dagen så det gjorde ju inget.

Föressten, filmen var kass.

 
Tack Marika ;)


/Josefin

Kommentarer
Postat av: Marika^^

tack till vad? ;)

2008-04-03 @ 14:19:50
Postat av: J

Snodde bilden från din blogg ;)

2008-04-04 @ 14:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0