Stockholm, Innebandy, plugg

Jag börjar rubriken precis som min kära kompis Jenny gjorde i förra inlägget och summerar med 3 stycken ord. Tack Jenny!

Då börjar vi med den första punkten, Stockholm.  Jag,Jana och Elin var då i Stockholm hela förra helgen och shoppade loss riktigt ordentligt =) Var ett tag sen sist! Och ett hopp om att finna min drömkille ;) haha. Synd att inte du Linnea kunde följa med, men som sagt så kommer det flera gånger, det lovar jag! Du anar inte vilka puddingar du missade! Oh my good alltså! Ulrika du skulle ha svimmat på en gång ;) Men jag börjar från början. Vi var ju lediga på fredagen så vi åkte tidigt (07.05) med båten. Oj oj 3 lantisar ska ta sig till sthlm, hur skulle det gå? (okej elin du räknas inte som en lantis, men nästan..) eller okej, det var elin vi förtodde oss på för jana och jag själva i sthlm skulle inte fungerat. Vi tog i alla fall pendeln till T-Centralen där vi efter mycket letande hittade ett skåp o låsa in våra grejer. sen började shoppingen =) Vi körde Drottningatan, och jag hittade ett par jeans o ett festlinne. Sn drog vi till lägenheten.

Hela lördagen blev också shopping, men den här gången i Farsta Centrum. Hittade lite grejer där med, och framförallt (svimma inte nu) jag köpte ett par högklackade stövlar! Faktiskt riktigt snygga =) Krogenskor ;) .68 dagar. Och när vi gick där mötte jag honom,  min drömkille! han var klädd i svart kostym med slips, sisådär 25 år, brunt hår, bruna ögon, snyggt hår, alldeles,alldeles underbar! Om jag hade kameran framme hade jag på direkten tatt kort! HAn gick där med sina arbetskamratar och skrattade. MUMS! Tyvärr så lär jag väl aldrig se han igen, men jag kommer alltid att minnas han, du med jana! han var inte den ende man såg direkt, massor av godbitar! HIMMELRIKET =) haha.Tror elin o jana blev lite trötta när jag förökte förfölja dem hela tiden..

Söndagen blev halva dagen shopping då vi sen på kvällen skulle åka hem. En mycket trevlig resa som jag hoppas få göra om snart igen! Dock inte så mycket sprit som på din resa Jenny.. jag har nog hört allt.. haha

Innebandy är verkligen igång. Dock inte matcherna men dom börjar om 2 veckor. Spelade träingsmatch i onsdags mot Follingbo, vann  med 7-0.

Plugg är det jag gjort hela veckan. Och då menar jag verkligen HELA veckan. INTE KUL!

Tack för inbjudan Sofie =)



 image24   


Pokerkväll - Så jävla roligt!


Back to bed. /Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så lite så, men besviken att jag inte får inbjudan till era poker kvällar :P

2007-10-01 @ 12:17:18
URL: http://sofiebudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0