Sprit, Choklad och Båstoaletter!

Tillbaka efter en vecka i Tyskland.. En väldigt lyckat vecka faktiskt!

När jag tänker tillbaka på hur det var är det framförallt tre saker som ja kommer att tänka på. Sprit, Choklad och Båstoaletter.
Så otroligt billig sprit, mkt trevligt!! =) =)
Är Chokladen billigare och godare någon annanstans än i Tyskland?! Tveksamt!
Hur gör Tysken om han vill vara lite ifred på en Toalett någon gång? Hela Tyskland består ju av Båstoaletter!! Inte mkt till Privat där inte... Stackarna, dom måste ju bli helt sällskapssjuka när dom kommer till Sverige å får gå på en "normal" toalett helt Ensam!!
Tyskland båstoaletter skapade en hel del problem för vissa i sällskapet med vissa speciella "koncentrationssvårigheter" (som mina vänner valde att kalla det)... Vilken tur att vi inte var borta längre än en vecka kan jag säga...

Jag hade i alla fall riktigt roligt (trots "koncentrationssvårigheterna"). Det var riktigt roligt att få lära känna mina klasskamrater på riktigt! Säger bara Oua Oua!!!! SÅÅÅ Söta!! Vill bara börja dansa!  =)  =)  =)
Jag väntar med spänning på att få se några av bilderna som dom andra har tagit! Ryktena säger att jag visst var ganska bra på att ställa upp på bild.. =) 

Igår fick jag jobba lite.. Trevligt att vara tillbaka igen, har saknat jobbet å alla där! Dock blev det ett aningens långt pass.. Jobbade 12 timmar i streck! Var lite segt att gå upp igen efter 5 timmars sömn för att gå i skolan.. That's life!

Jossan har varit iväg i Stockholm å Shoppat. Att hon har köpt stövlar har jag fortfarande svårt att smälta! Jag tror det inte förrens jag har sett dom.. ;-)  Men fan va coolt, kommer bli så jäkla snyggt!!!

Är "Fiskvakt" för Frida och Jonas fiskar den här veckan då dom är i Turkiet med Jonas familj. Kan som säga att mitt minne ungefär är som en av fiskarnas.. Dom var ganska hungriga när dom väl fick mat idag! =) men vad säger man inte- Bättre sent än aldrig! Eller hur!?

Lovar att jag ska publicera några av bilderna ifrån Tyskland, så fort jag får tillgång till min hemdator!

Dags å Sticka hem å plugga lite kanske?!

Simma lugnt// j?NnY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0