Sniglarna lever ännu i Burgsvik...

Man har inte varit i Burran på två veckor, man har inte sett en snigel på två hela veckor. Sen när man kliver av bussen i Burgsvik station får man se dom igen! Vilken lycka!!!! NOT! Fattar inte, borde inte Burgsviksniglarna försvinna också- som på alla andra normala ställen?? Ja just d. D va Burran vi pratade om! =)

D kändes som en evighet sen jag var hemma, å d var förbaskat skönt å komma hem igen!

Helgen började med krogen i fredags (förfestade med typ hela Hansa, Kände mig som det svarta fåret... Tur att Jeili  var där med! :) )

I Lördags kväll var det inflyttningsfest hos en här i Burran. Typ hela "unga" Burgsvik var där, väldigt trevligt, även om det var en aningens segt till en början.. Och det blev inget av min plan heller.. också väldigt surt!
Tror att det är dags å ge upp, måste försöka skärpa mig nu!! Okej, ja inser- det är omöjligt!!

Tyskland börjar närma sig! Fasen va kul vi ska ha (hoppas ja)!! =)

Borde verkligen plugga körkortsteori! Vem har gjort mig så här lat? Jag fattar inte!!

Jag missar insparken på Lördag! Finns det något mer deprimerande eller? FAN!!

I mitt Horoskop står d att jag ska få en riktigt skit vecka! Kan det bli mer upplyftande en Söndagskväll eller? =(

Dags å gå å sussa, kommer inte komma till Burran på 3 veckor! Också d deprimerande... =( =(

Det var Allt // Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0