Nyförvärv? Haha


image22 Insparken 2007.


Läste i tidningen häromdagen har HV71 skulle vara favoriter till årets SM GULD i ishockey, ha. Det kommer att bli MoDo igen, jag lovar =) Har hejat på dom sen jag gick i 2:an på lågstadiet, och kommer alltid att heja på dom! Kommer ännu ihåg när jag hade en hockeybild på en av sedinarna (det var poppis med hockeybilder då) och alla var såå avundsjuka + att jag hade en på Foppa, som alla killar försökte sno, haha, men säg det fick dom inte. Det var typ dom 2 jag hade medans alla killar hade flera album. Hehe då var man allt poppis =D.

Jag tror vi minsann har fått ett nyförvärv i vårat fotbollslag! Eller INTE! haha. Så här var det,, vi skulle spela en match förra veckan i Havdhem och kom dit utan folk typ. Vi var 10 pers. Alltså inte så bra. Vi ringde runt som dårar till alla tänkbaar möjliga men ingen kunde.. Då var det nån som kom på den dumma ideen att ringa min mamma. haha trodde jag skulle garva ihjäl mig först. Inte för att mamma inte är sportig av sig för hon har hållit på med sport av alla möjliga slag på rätt hög nivå men fotboll kanske inte är hennes starka sida om man säger så. Hon var typ 17 när hon slöt eller nåt. Hon skulle ändå upp o se så hon sa att hon kunde va med. Oj oj vilken syn alltså. Man kan säga att hon höjde medelåldern ett snäpp :P Hon gjorde 3 inhopp o nuddade väl bollen typ 3 ggr,, haha men kul var det att se i alla fall! Hoppas vi inte får spelarkris någon fler gång bara ;)


Skall övningsköra lite snart med pappa, gå igenom bilen o lite. Annars ser min helg ovanligt lugn ut. Se på lite film o mysa lite =)


/Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå öj, Jossan lilla HV71 säger jag bara kommer att vinna SM GULD som en promenad i skogen! ;)

2007-09-26 @ 22:25:56
URL: http://sofiebudin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0