Here again


Var ett tag sen man skrev senast men har varit lite upptagen på senaste tiden så inte kunnat.. Ja vad som har hänt sen vi sist skrev är väl egentligen inte så mycket.. Var på innebanby Cup förra helgen i Norrköping, riktigt kul! Kom 2:a :) En väldigt lyckad resa, alltid lika roligt. Hade lite tråkigt på hemresan i bilne så vi vi började mede en lek, Jag o Moa mot Oskar o Sofie. Kategorin var tv program eller filmer. Om jag tillexempel säger "Vänner" så slutar det på bokstaven R så ska det andra laget säga en sak på R, tillexempel "Rederiet" o.s.v.. JAg kan säga att den tävlingen höll vi på med i 6 timmar (!) och den har ännu fortsatt. Så nästa träning skall Oskar komma på något på bokstaven "N". Jag som e envis kan ju bara inte ge mig liksom ;)

Annars har skolan satt igång, och läxorna har redan strömmat in.. .suck. Men men, sista året nu.

Snart dags o börja övningsköra på bilskola :) Läste 60 sidor igår i körkortsboken, inte den bästa boken jag kan rekommendera direkt..haha, tror fler kan hålla med mig!

Suck, laget hade utgång igår, o jag som inte e 18 kan då inte följa med, vilket suger! Jaja, hoppas ni hade en underbar kväll i alla fall! Vänta bara, snart så kommer jag! 95 dagar..


Tack för sms:et igår Jenny! Blev faktiskt lite rörd!


Ser på bilder från sommaren, och börjar nästan gråta för jag vill bara tillbaka!! Sommaren 2007

Skulle egentligen ha spelat fotbollsmatch igår men så blev det icke. Jag som skulle åka bussen till visby o sen få skjuts därifrån av alla de andra i laget var cirka 3 km norr om hemse då jag får ett sms där det står "match inställd idag". Trycker på stoppknappen på direkten och kliver av mitt ute i ödemarken. Ringer till pappa så han får komma o hämta mig. JAg traskar där med ställväskan i handen o ryggsäcken på ryggen mot Hemse. Inte speciellt glad om man säger så. Det hela slöt i alla fall med att jag gick hela vägen till Hemse där Jennys mamma hämtade mig för hon var ändå på väg till Burgsvik, Tack Helen!

Moa hade inflyttningsfest igår. Kom dit rätt sent så han  inte vara där så länge eftersom vi alla drog ner till campingen där det var bartömning o kareoke. Inte så kul till en början men sedan var det himla skojsigt! =) Pratade med massa folk och hela Burgsvik var på topp! förutom en incident lite senare på kvällen men det kan vi ta en annan gång.. Kvällen avslutades med att Jenny,jag och Jesper drog hem till Jenny o satt där o snackade o såg på fridrotts VM. Dom sänder ju på natten eftersom det e i Japan så där satt vi snackade o såg Maraton (friidrottens tråkigaste gren) men men kul var det och kom hem strax efter halv 4 på morgonen.

image19 Min älskling.


/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0