Bevisat!


Jag har sedan jag kan minnas aldrig tyckt om tomater och avskytt dom helt enkelt. Men så för någon dag sen tänkte jag att jag minns inte sen jag åt en tomat sist, jag kanske tycker det är jättegott, och att jag bara hatade det när jag var liten. Men nu är det bevisat - jag hatar tomater! Fast konstigt nog så är ketchup gott :) hm.. jaja.

Insparken ikväll, skall dit efter lite övertalning och funderingar. Nu tycker jag det skall bli asskul! =) Förfest hos Jennie med flera. Tror visserligen jag kommer att få dubbelt så kul påförfesten, men får väl pallra mig till Snäck ;) Konstigt nog så brukar det vara förfesterna som är svinkula och själva festen lite mindre lyckad,, men men det blir vad man gör det till!

Fotbollsmatch i morrn ihavdhem mot Gothem. Suck måste ta bussen 09.15 från visby..

Tråkighetsgöra.

1. Hur ser din musmatta ut?

- En katt som hänger på en tvättlina, rätt söt faktiskt.

2. Värsta känslan?

- Rädsla.

3. Bästa känslan?

- Lycka!

4. Din första tanke när du vaknar?

- fan vad klockan är lite.., vill sova längre!

5. Berg- och Dalbana - skoj eller otäck?

- SKOJ!

6. Bläck eller blyerts?

- Blyerts i skolan, annars bläck

7. Hur många signaler innan du svarar?

- sisådär 2 kanske..?

8. Choklad eller vaniljglass?

- Mm vanilj =)

9. Har du någonsin varit kär?

- hehe, mm

10. Äter du stammen på broccolin?

- Broccoli ? Blä!

11. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

- Lite tavlor, affisher kort m.m.

12. Vad har du under sängen?

- Dammråttor

13. Favoritfilm(er)?

- Har tänkt på den frågan men kommer aldrig på nån favorit. Ciderhusreglerna är bra.

14. Hur lyder ditt motto här i livet?

- "Ett gott skratt föränger livet" !

15. Är glaset till hälften fullt eller till hälften tomt?

- What ? Hälften full kanske ?

16. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

- Mommo.

17. Om du skulle färga ditt hår permanent. Vilken färg?

- Mörkare, lite brunare.

18. Vilken musik hör du just nu?

- Min egen sångröst =) Ljuvligt.. NOT! haha

19. Om du vore ett trädgårdsredskap vilket skulle du vara då?

- Inte en trädgårdstomte i alla fall! HU!! hatar dom! Vattenspridare kanske..

20. Har du rätt fingersättning när du använder ett tangentbord?

- Fråga inte mig,,

  
      Burgsvik Hamn, sommar 2007.


/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0