Avundsjuk??!!

Jobbade igårkväll. Fick ihop elva timmar, kändes som ingenting för allt gick som smort! Jag å "Blixten"- Vilket Team!! haha..
Hockeybockey gänget hade lagfest på Fiekt igår, så det blev en del att göra... Många av dom var bra goá redan när dom kom vid halv 9! :D  Drag va d i alla fall!
Säger bara- Nästa gång ni är på Fiket, kolla Prisskåpen brevid baren! ;)
Tillbaka på jobbet i eftermiddag, blir nog en aningens lugnare..

Är alldeles ensam här hemma i Burran. Mamsen å Leffe är på Azorerna å har det bra! Jag är inte alls avundsjuk när ja hör om hur dom ska på val- och delfinsafari, och berättar om hotellrummet med havsutsikt. Inte alls avundsjuk!

Min syster å hennes pojkvän kom hem ifrån Turkiet igår. Är det inte lite orättvist att jag bara kom till Tyskland?!
Fast jag är ganska nöjd ändå... ;)   Har förresten lite bilder att dela med mig av! :)

Ska faktiskt ta å plugga lite körkortsteori snart, nu jäklar ska ja bli färdig!

Seriepremiär nästa vecka! Börjar bli lite smått nervös, å sugen som fan! Men mest nervös...

Bakade min första alldeles egna pizza igår! Det var riktigt svårt, men jäkligt roligt, å härligt mjölig blev man också! Såg nästan ut som självaste Rune om magen! :D

Hur kan Choklad vara så gott??  ( måste ut å springa nu också)!

Lite trevliga bilder från Tyskland!
image29
Jag, i en riktigt "Jossan Pose"!

Kaffe!(vuxen poäng!)         Hemlisar?!                                            Jesper med Födelsedagstuta!
Jag å Ellinor
Fan, jag vill tillbaka!!!
Tillbaka till verkligheten// J?nNy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0