Springtur

Kom hem för en stund sen för en springtur. Var väldigt skönt, trots att det var rätt kallt & blåsigt, men understället var på så då går allt! Sprang i valar, fast när jag kom till kohagen så var det jätte geckigt (mitt ord på äckligt & jockigt) så fick gå en bit istället. Gud vad jag älskar uppfinningen mp3! Utan den skulle det inte allas vara lika roligt att springa! Var lite jobbigt i början när jag var tvungen att trycka bort alla lugna låtar som var i början, men som det lite upptempo låtar.

Annars har jag inte gjort så mycket klokt idag. Läst lite i teoriboken & min bok som jag aldrig blir klar med känns det som (Marie Jungstedts - Den döda dandyn) Den är jättebra och så och rätt korta kapitel men jag kommer aldrig längre fram känns det som.. 
Sett en film har jag också gjort, Rika vänner  tror jag den hette med Jennifer Aniston, men den var inte bra och slutet helt konstigt.  


Fick ett sms idag från kära Västerås, trevligt trevligt. =)








   boken              filmen



/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0