Raggarrunda på byn :)

Nu har Jenny äntligen tagit körkort!!! GRATTIS!! Ska på raggarunda på byn om en stund, fett skoj! Dunka dunka musik på högsta volym, hehe. Åh nu gör det så att jag ännu mera vill ha körkort!

I morgon är det åter dags för fönsterputsning med laget på Alfakassan, alltid lika roligt varje gång, NOT! Tur att vi har varandra i alla fall så man har nåra att prata med :) Sen blir det lite glögg (Blä) & pepparkakar (mums) till fika. Sen bär det av till Oskar för lite samkvä med laget. Lagas mat skall det göras och en del IB-snack skulle jag tro. Linnea skulle ta med sin whiteboard så det ska nog ritas & skrivas en del. Jag har en rolig lek som vi gjorde i dag i skolan, "Katten", haha fy fan vad jag garvade! Fast när det väl kom till min tur kunde jag stå ut, fast det var nära flera gånger! Riktigt skrattroande lek må jag säga! :)

Fick precis ett samtal från Arvid. Var tydligen fest i Rone. Badbalja o allt! =) Får väl se om vi drar dit. Låter frestande :D

På söndag e det Innebandy hela dagen. TYvärr inga matcher för vår del, men det blir en del tittaned. Först Endrematchen & sedan IBK. Skoj skoj! Får väl se om vi hittar på något efter IBK matchen..... ;)


Nu är det inte långt kvar.. 6 dagar :) Krogen den 7:e, det är bara att haka på, hehe.

  Jennys bil är något snyggare, det kan jag lova!



/Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0