Här igen!

Oj det måste vara rekord., 3 bloggar på en helg, jisses. Inte för att jag skriver om så intressanta saker, men ni väljer ändå om ni vill läsa..

Sverige hamande i grupp 1 alltså.. med bland andra Danmark & Portugal. Kan bli spännande matcher de! Men annars i en rätt bra grupp tyckte jag. Men det återstår att se hur det går.

Spelat match i Slite idag mot Vallstena. Vinst med 8-2, gött. Började väl inte så värst bra och slarvade mkt, men vi ryckte upp oss sen som tur var!

Var hos fammo & Boman igår och åt ost & kex, mkt mysigt! Fick reda på en hel del må jag säga om byns alla människor. Jisses ja.. Jenny jag berättar sen när du kommer hem! hehe.

Ledig i morrn., skönt! Ska väl plugga en del, har ju muntlig nationella i svenska på tisdag, ska finslipa lite på mitt tal bland annat.

Nu närmar sig allt plötsligt. Bara 11 dagar kvar till min födelsedag, snart Julafton & snart Nyår.. Hmm undra vad man sak hitta på då? I Visby lär det i alla fall bli skulle jag tro.


image49

Nyårsafton förra året

/Josefin Anna Therese Hansson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0